.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیتهای ترافیکی در محورهای شمالی کشور

سرهنگ علیرضا اسماعیلی با اعلام اینکه از روز دوشنبه ‪ ۲۶‬بهمن در محورهای کرج - چالوس، هراز و محور ساوه به همدان محدودیتهای ترافیکی اعمال می شود، گفت: روز گذشته ( 22 بهمن ) با ترافیک سنگینی در محورهای شمالی کشور مواجه بودیم.

سرهنگ علیرضا اسماعیلی امروز جمعه با بیان این خبرافزود: تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات تا ‪ ۲۶‬بهمن در تمامی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: عبور و مرور تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات از پنج شنبه ‪۲۲‬ بهمن تا ساعت ‪ ۲۴‬روز دوشنبه ‪ ۲۶‬بهمن در تمامی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برونشهری کشور ممنوع است.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم سفرهای هموطنان در برخی از محورهای پرتردد کشور و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در مسیرها، تردد تریلی و کامیون در تمامی محورهای برون شهری از ‪ ۲۱‬تا ‪ ۲۶‬بهمن ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: تردد انواع تریلی، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از این قاعده مستثنی بوده و فقط در محورهایی ممنوعیت تردد دارند که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنجا اجرا می‌شود.

وی با برشمردن محورهایی که در آن محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است، اظهار داشت: در محور کرج - چالوس از ساعت ‪ ۱۲‬روز ‪ ۲۶‬بهمن تردد تمامی وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ‪۱۵‬ تا ‪ ۲۴‬همین روز تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه کشور گفت: در محور هراز نیز تردد از ساعت ‪ ۱۳‬روز دوشنبه ‪ ۲۶‬بهمن از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و از ساعت ‪ ۱۵‬تا ‪ ۲۶‬همان روز تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد شد.

اسماعیلی افزود: در محور ساوه به همدان نیز از ساعت ‪ ۱۲‬روز یکشنبه ‪ ۲۰‬بهمن تا ساعت ‪ ۲‬روز دوشنبه ‪ ۲۶‬بهمن تردد انواع کامیون و تریلی به استثناء کامیون و تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساوه تا سه راهی روعان و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کشور به رانندگان توصیه کرد، در هنگام انسدادهای مقطعی در جاده‌ها صبر و شکیبایی پیشه کنند و برای حفظ جان خود و دیگران از سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ جدا خودداری کنند.

اسماعیلی اظهار داشت: ماموران پلیس راه برای برقراری امنیت ترفیکی با تمام توان و آمادگی کامل در تمام محورهای مواصلاتی کشور استقرار دارند.

وی گفت: در روز گذشته (‪ ۲۲‬بهمن) ترافیک در محورهای شمالی کشور اعم از هراز، فیروزکوه و چالوس و نیز محور تهران - قم و بندرعباس سیرجان سنگین بود.

وی افزود: محورهای شمالی کشور گنجایش حجم سفرهای سنگین را ندارد و در چنین شرایطی با کندی حرکت رو به رو می‌شود و با توجه به لغزنده بودن جاده در این محورها از تمامی هموطنان درخواست می‌شود که با داشتن زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

فرمانده پلیس راه کشور به رانندگان در برگشت از سفر نیز توصیه کرد: با توجه به ترافیک سنگین در زمان برگشت، رانندگان در صورت مواجه شدن با کندی حرکت از انحراف به چپ و تجاوز به حقوق دیگر هموطنان جدا خودداری کنند زیرا که توجه به حقوق سایر هموطنان در جاده‌ها موجب تسهیل در عبور و مرور خواهد شد.

به گفته اسماعیلی، هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت جوی و ترافیک جاده‌های کشور با شماره تلفن ‪ ۸۸۲۵۵۵۵۵‬تماس بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.